Jag jobbade i Farnham idag som sagt. Skönt att skippa pendlingen på tunnelbanan och bara sitta i bilen istället.

Nicola gjorde bra ifrån sig på intervjun och vi erbjöd henne jobbet där och då. Löjligt att behöva gå igenom intervjuprocessen men personalavdelningen insisterade. Ja ja.

Jag var också med på ett planeringsmöte med min chef vilket var intressant. Han tar med mig på fler och fler grejer nu, jättespännande.

På vägen hem skulle jag ner till en djuraffär nere i djupaste Surrey Hills och köpa hö till travhästar. Vi ska ha det till marsvinen. Poängen är att det är värmebehandlat och dammet bortsuget så det är bättre för dem. De får parasiter och andningsproblem annars. Eller, de KAN få dessa problem av vanligt hö.

Vägen dit och hem var helt fantastiskt vacker. Det var fullt med krokusar, snödropp och påskliljor längs vägarna och solen sken. Jag älskar verkligen Surrey, det är så himla fint häromkring. Jag tog en bild genom framrutan men skönheten kommer inte igenom. Här på bilden ser det bara ut som lite skog men i verkligheten var det jättevackert.


– Posted using BlogPress from my iPhone (so pls excuse any typos and damn you auto correct!)

