Phu, sitter på tunnelbanan hem efter ytterligare en lång dag. Jag hade ett mycket bra möte med min chef där vi gick igenom min karriär och vad jag vill göra i framtiden. Han är verkligen supportive och bra. Jag förklarade vad jag vill göra och hur jag ser det passa in på företaget och i strukturen.

Vi gick till en restaurang i närheten av kontoret så att vi inte skulle bli störda och de var jättegulliga och släppte in oss trots att de inte hade öppnat än. 🙂 Det kallar jag service!

Imorgon ska jag ner till Farnham för att intervjua en tjej till assistentrollen jag har. Hon jobbar redan hos oss så det är mer en formalitet. Kvinnan från personalavdelningen sa att hon trodde jag skulle bli en bra chef, med tanke på de frågor jag ville ställa på intervjun! 🙂

Efter att hon anställts ska vi anställa en receptionist också. Jag ska tydligen få CV’n imorgon och sen hoppas jag kunna intervjua på måndag. B på rekryteringen sa att vi kan intervjua snabbt om jag är ok med det. Jag vill väl hellre ge folk lite tid att förbereda sig men samtidigt måste vi ha en nån snabbt…

– Posted using BlogPress from my iPhone (so pls excuse any typos and damn you auto correct!)

